Vaidluste lahendamine

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@hortinet.ee või helistada telefonil: 56 207 336
  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin: http://tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon
  • Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage